Tarconi tiimile tõi meeskonna coachingu protsess selged eesmärgid ja konkreetse arusaama ettevõtte jaoks olulistest sidusrühmadest.
Saadi mitmeid kasulikke tööriistu nii produktiivsuse kui eneseteadlikkuse suurendamiseks. Kasvas meeskonna „õlatunne“ ja märkimisväärselt ka omavaheline usaldus.
Tarcon on 2022. aastal asutatud ehitusvaldkonna digitaliseerimist toetav teenusettevõte, kelle klientideks on Eesti suurimad ehitus- ja projekteerimisettevõtted ning kinnisvara arendajad. Tarconis töötab 10 inimest, kuid lisades sinna igapäevased koostööpartnerid, moodustub 15 liikmeline meeskond, kes terviklikult toimima peab.
Aitame oma klientidel sageli ka meeskonnas muudatusi juhtida ja peame oluliseks, et ka meie endi meeskond oleks tugev, tõhus ja ühtne. Nii saame olla kliendile eeskujuks ja tagada kvaliteetse aga ka meeldiva teenuse.
Millist väärtust ja kasu tunnetas meeskond meie koostööst kõige enam?
Tarconi tiimile tõi meeskonna coachingu protsess selged eesmärgid ja konkreetse arusaama ettevõtte jaoks olulistest SIDUSRÜHMADEST. Samuti saime mitmeid kasulikke tööriistu nii produktiivsuse kui eneseteadlikkuse suurendamiseks. Kasvas meeskonna „õlatunne“ ja märkimisväärselt ka meeskonnaliikmete omavaheline usaldus.
Mis oli sinu jaoks isiklikult kõige märkimisväärsem kasutegur meie koostöös?
Mina isiklikult sain meeskonnalt alustuseks ausa ja süstemaatilise tagasiside. Kuna toimetame valdavalt kodukontoris ja teab, mis sageli koos ei viibi, sain just coachingu kohtumiste käigus oma meeskonna kohta palju uut teada. See on ühtpidi küll nö pehme väärtus, aga on selgelt igapäevast tööd tõhustada aidanud.
Millised olid peamised väljakutsed, millele leidsime koos lahenduse?
Meie peamine ootus coachinguga seoses oli kaugtöö tingimustes meeskonna ühtsemaks muutmine. Et mõista meeskonna MIKS-i ja seada paika ühine visioon.
Peale meeskonna coachingut on Tarconi tiimis inside nali – kui näeme et kliendil on segadus rollide jaotusega ning selgusetu kellele ja miks nad teevad, siis üsna ruttu mainib keegi meie omadest ära et: “Neil selgelt sidusrühmad kaardistama”. Nüüd on see nii loogiline.
Nädala kick-off koosolekuta ei kujutata enam samuti ühtki nädalat ette.
Kusjuures, esmane coachingu efekt oli üsna kohene. Igal järgneval koosviimisel tõdesime, et vahepealse ajaga on meeskond igapäeva tööellu palju muudatusi suutnud sisse viia. Samas, ilmneb coachingu suurim kasu alles siis, kui muudatused „ajas toimima hakkavad“… Iga muudatuse kinnistamine ja sellest tulu tekkimine nõuab ju aega.
Kas ja miks soovitaksid Realcoachi teenuseid teistele ettevõtetele?
Jah, Reacoachi julgen soovitada sõbrale, kolleegile, kliendile, partnerile, sest näen, et tänase maalima edu võti seisneb paljuski pehmetes väärtustes, millesse vähemasti meie valdkonna, julgen pakkuda, et lausa 90% ettevõtetest veel pigem ei panusta.
Taavi Liiv
Tarcon asutaja ja tegevjuht
Kui sul tekkis loetu põhjal küsimusi või soovid rohkem meeskonna coachingu kohta teada saada, võta meiega julgelt ühendust! Alustada võid ka meeskonna tulemuslikkuse kiirkontrollist.
Heade soovidega
Reesi